Obserwatorzy

28 listopada 2011

Makijaż #2 cytryna zrobiona na szaro

kliknij, aby powiększyć
Przybywam dzisiaj do Was z kolejnym makijażem. Jak na mnie przystało, oczywiście musi być kolor. Makijaż w wersji demo miał być bardziej cytrynowy, wyszedł bardziej szaro bury... no cóż, zrobiłam cytrynę na szaro :D Jak Wam się podoba?

Żeby zmalować coś podobnego należy...
od wewnętrznego kącika nałożyć jasny, żółty cień, mniej więcej do połowy powieki,
na środku cień trochę ciemniejszy od żółtego, lekko limonkowy, w zewnętrznym kąciku ciemny szary kolor. Wszystko dokładnie rozetrzeć, a następnie
w załamaniu nakładamy zgaszony różowy cień, również rozcieramy i voila!





Kosmetyki, które użyłam:
Puder: Paris Elegance
Podkład: Maybelline Dream matt muse
Róż: Le Max - Beauty Magic
Tusz: Rimmel Extra Super Lash
Baza: Virtual
Błyszczyk: Vipera - Sweet & Wet, odcień 6

15 komentarzy:

  1. makijaż ok, ale włosy to masz boooooooooskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiedziałam, że masz świetne włosy, ale jak zobaczyłam te zdjęcia to padłam !!!
    Makijaż oczywiście ładny :D Też bym chciała tak potrafić mieszać kolory :D Mam nadzieję, że jak się tak napatrzę na Twoje dzieła, to sama jakieś skombinuję :D
    Te żele z Biedronki są bardzo dobre. Miałam już je wszystkie i jestem z nich zadowolona. Zwłaszcza że za ten, który kupiłam teraz (ten w białej tubie), pod normalnym szyldem Tołpa zapłaciłabym ok. 25 zł, a tak tylko 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo barwny, okrasza te szare dni:D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba bardzo, bardzo błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm, ta limonka tak soczyście wygląda :D i fajne połączenie z tym różowy cieniem w załamaniu, sama na cos takiego bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż:-)masz cudowne włosy to jest twój naturalny skręt włosów?piękny kolor:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo! :)

    Makeupkama,
    tak to mój naturalny skręt włosów :) dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja zwróciłam uwagę na badzo ładny biust :D:D

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
Dziękuję za poświęcenie czasu i każdy oddany komentarz :)