Obserwatorzy

04 sierpnia 2013

Tyyyle czasu! Neonowe usta, zbliżenie na oczy i trochę lata...

Tyyyyle czasu mnie tu nie było!

Ze względów technicznych (chwilowy brak aparatu) jak i życiowych (pełne zapracowanie plus sesja) zniknęłam na dość długo. Moja kreatywność czasami była zaniedbywana codziennymi obowiązkami, ale wszystko powoli wraca do normy!

Możecie zauważyć nową odsłonę bloga - zmieniłam nieco wygląd - mam nadzieję, że się podoba. Miało wyjść żywo i energicznie... a czy udało się osiągnąć zamierzony efekt - to już zostawiam Waszej opinii.

Lato zalewa nas żarem z nieba - i dobrze! Uwielbiam taką pogodę i przechodzi mnie dreszcz jak tylko myślę, że już bliżej niż dalej do jesiennego klimatu. Póki co czerpię wszystko co najlepsze z tej pogody, a makijaż skupiam przede wszystkim na ustach.

Oczom zazwyczaj pozwalam odpocząć i zostawiam je muśnięte jedynie tuszem, a na usta zarzucam mocne, neonowe kolory. Oto jeden z ostatnich efektów:





Jednak pędzle i moja niewyżyta wyobraźnia nie pozwala mi pozostać zupełnie obojętną co do zalegających na stoliku cieniom do powiek.
Nadal co nieco działam i w tej kwestii.... ;-)




Jak Wam się podoba?
Tak teraz patrząc - kolorystyką otarłam się nieco ku modnemu 
aż nadto ostatnio - motywowi galaxy.


Teraz będę już tu bywać na pewno częściej, mam mnóstwo pomysłów i dużo produktów do zaprezentowania - dlatego też mam nadzieję że będziecie znów częściej do mnie zaglądać ;-)

Póki co kończąc - podzielę się z Wami kawałkiem mojego lata...




4 komentarze:

  1. Bardzo fajny makijaż...niby delikatnie a jest pazur...podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba makijaż oczu, ale usta wyglądają niby tak niewinnie a jednak ponętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię odwrotnie - mocno zaznaczam oczy a ust w ogóle. Nie jestem stworzona do używania błyszczyków i szminek :)

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
Dziękuję za poświęcenie czasu i każdy oddany komentarz :)