Obserwatorzy

01 kwietnia 2012

OPI - lakiery wzorowane na Myszce Minnie w wydaniu retro

OPI zaprezentowało nam pierwszą kolekcję lakierów do paznokci na lato 2012 - Vintage Minnie Mouse Collection.



Dominuje czerwień i róż, lakiery wydane w 4 kolorach, premiera na początku czerwca 2012.
Nazwy lakierów, zaczynając od lewej strony:
  • Nothin' Mousie' Bout It
  • I'm All Ears
  • If You Moust, You Moust
  • The Color of Minnie




Jak Wam się podoba? Podbiła ta kolekcja Wasze serca i już zbieracie na te lakiery pieniądze?
Mi niestety te kolory nie kojarzą się z latem, mam nadzieję, że następne kolekcje będą pełne żywych kolorów - żółcie, zielenie, pomarańcze - niech będzie elektryzująco i kolorowo!

12 komentarzy:

  1. mi też się średnio podobaja jak na OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo ze rozu na paznokciach nie lubie to ten drugi przypadl mi do gustu ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie nie przepadam za różem na paznokciach, ale Nothin' Mousie' Bout It
    mnie zaintrygował :) też czekam na jakąś kolekcję z bardziej żywymi kolorami :)) sensique zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się podobają, chciałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ten lakier z serduszkami jest boski, chce go koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten serduszkowy top wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak słodko, że po raz pierwszy w życiu mnie nie kusi OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki są super. Podoba mi się pierwszy z lewej. Ale nie wydam już więcej pieniędzy na O.P.I
    ciężko się zmywa, koloruje palce strasznie, odbarwia płytkę i nawet z Top Coat nie utrzymują się tak długo. nie są warte swojej ceny moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
Dziękuję za poświęcenie czasu i każdy oddany komentarz :)